[Czuwaj] WOSM, nasz wizerunek

Rafał kmccoy w mail.konto.pl
Sob, 29 Sty 2005, 17:38:24 CET

Użytkownik g00rek napisał:

> Dnia 29 stycznia 2005, grzegorz wystukał(a) na klawiaturze co następuje:
>
> g> tylko, że ZHP jest stowarzyszeniem wychowawczym...,
>
> No właśnie... I to na pierwszym miejscu.
> Jak zwykle w tym temacie pojawiły się głównie emocje, no oprócz dość
> konstruktywnych wypowiedzi Radka.

Dziękuję, dziękuję... Co za udana krytyka innych wypowiadających się.
praktycznie bez aluzji...!

> No tak oni na przykład tylko bawią się w pracę w wioskach w Arfyce
> północnej, w jakiś kolorowych fatałaszkach, podczas gdy my na prawdę
> służymy Ojczyźnie pilnując zniczy na baczność w
> Prawdziwie_Harcerskim_stroju_W_Plamy <rotfl>

Hint: specjalizacje.
Poza tym strasznie się denerwujesz. O co? Żłościsz sie, sypiesz
jakimiś aluzjami i chyba zapominasz, zę ostatni mail w tym temacie
pojawił się 2005.I.21 o 12:16. No chyba, że coś do mnie nie dotarło?

Wyluzuj...
Pozdrawiam
Rafał

--