[Czuwaj] Re: uchwała RN ZHR z 4 czerwca 2005

Pią, 10 Cze 2005, 19:31:08 CEST

Dnia piątek, 10 czerwca 2005 18:49, Marcin Skocz napisał:

> Co do samego mechanizmu z części drugiej - powszechnie uważa się, że ZHR
> jest bardziej "katolicki", więc powszechna spowiedź jest jak najbardziej na
> miejscu ;-)

Jeżeli miałoby być po katolicku, to powszechna spowiedź szczegółowa jest w
zupełności NIE na miejscu. Szczególowa spowiedź jak na pewno wiesz jest
obwarowana tajemnicą i "koncesją na wykonywanie", co można poczytywać jedynie
w kategoriach daru.

Wzorując się na rozwiązaniach katolickich, powinna powstać komisja
weryfikacyjna, której decyzję będą objęte tajemnicą i będzie ona miałą środki
i uprawnienia umożliwiające zachowanie swoich decyzji w rzeczywistej
tajemnicy. He, he, po ludzku wydaje mi się to niemożliwe :D

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski  parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec ZHP Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
Nie wolno kłaniać się okolicznościom,
A prawdom kazać by za drzwiami stały (Cyprian Norwid)