Re: [Czuwaj] Re: uchwała RN ZHR z 4 czerwca 2005

Grażyna Szyndel grasz w wp.pl
Pią, 10 Cze 2005, 19:49:08 CEST

Mnie zastanowiła inna sprawa.
Jak wiadomo w IPN badane są materiały dotyczące współpracy z SB do 1983
roku.
RN ZHR wzywa do przedstawienia zaświadczenia z IPN wszystkich urodzonych
przed 1971 rokiem.
To oznaczałoby, że taki ktoś w wieku 12 -13 lat też mógłbyć tajnym
współpracownikiem.
Dla mnie to trochę absurdalne.

A dawanie szansy?
Pewnie, ale ci którzy mając lat naście byli ciągani po komendandach SB za
to, że poszli w mundurze na harcerską Mszę Św., takiej szansy nie mieli. I
często płacili za to wysoką cenę.

Wycofanie się z pracy w związku jest w tym kontekście ceną bardzo, bardzo
malutką.

Pozdrawiam,
Grażyna
KH Szczecin Dąbie