[Czuwaj] koszty obozu + propozycja programowa

hm. Rafal Raniowski HR rafal w harcerz.pl
Śro, 11 Maj 2005, 22:01:34 CEST

----- Original Message -----
From: "Andrzej Rolewicz" <harc38 w op.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, May 11, 2005 7:23 PM
Subject: Re: [Czuwaj] koszty obozu + propozycja programowa

> Wiem, ze nie kazde srodowisko moze zrobic oboz na swoim terenie, bo po
prostu nie kazde ma pod nosem Jezioro Krysztalowe (nazwa adekwatna do
zawartosci) w odleglosci 12 km od rynku.
> Ale niektore moga i niekoniecznie chca. 15 km od nas siedzibe ma hufiec
Chojnice - urzadza oboz gdzies w gorach za 920 zl.
> Moj komentarz jest taki: hufiec musi z czegos zyc !

Ty (wybacz za "tykanie") za dlugo druzynowym nie planujesz byc ;)))

> pwd Andrzej Rolewicz
> ZHP Czluchow
> p.s. polecam wam nasza lokalna atrakcje - i to jest wlasnie ta propozycja
programowa:
> Na szczycie 40 - metrowej wiezy zamku krzyzackiego mozna zanocowac - koszt
2 zl od osoby, klucze w Domu Kultury. Materace wojskowe na nocleg moge
pozyczyc - harcowka 350 m. Komtur przychodzi dzwoniac zbroja o 12 czasu
zachodniopruskiego. A jak komus nie chce sie zchodzic 1000 schodkow na dol
do toalety - to wiadro stoi na polpietrze !
> Milych wrazen - nam sie podoba !
> A.
> --
Mi sie ta atrakcja podoba. Musze Was tylko namierzyc na mapie, skusic ludzi,
co by kase uzbieali i moze, moze Was odwiedzimy :)

A komtura sie nie boimy :P polpieter tez ;)))

Pozdrawiam
Viking