Re: [Czuwaj] Po zbiórce wyborczej...

togro w togro.pl togro w togro.pl
Nie, 15 Maj 2005, 22:02:17 CEST

Dla jasnosci - wymienilismy sie juz Mackiem mailami prywatnie.

---- Original Message -----
From: "13 Wolominska Druzyna Harcerska" <czarna13 w alte.pl>
> Tomku... Nie hufiec wystawia, tylko instruktorzy zglaszaja kandydatów to
> raz. Dwa napisz prosze w którym miejscu ja zadalem komus pytanie nie
> zwiazane z kwestiami zjazdowymi... Bo jakos nie moge sobie przypomniec.

Wasz hufiec podzielil sie na dwa , a moze trzy obozy.
Ty byles kandydatem popieranym przez komende hufca.
Zastepca komendanta hufca byl wiceprzewodniczacym Zbiorki i wybacz, ale
zachowywal sie niestosownie po prostu. To nie tylko moje zdanie, ale
wiekszosci osob, z ktorymi na ten temat rozmawialem.

> Ale nie bedac zobligowany ukladem przynajmniej mam czyste sumienie po
> glosowaniu...

Sugerujesz, ze mam nieczyste sumienie? Mam czysciutkie. Nie potwierdze
faktu, ze byl jakikolwiek uklad, ale przyjmij do wiadomosci, ze na 90%
Zbiorek Wyborczych i innych sa jakies uklady. Na Zjezdzie ZHP tez beda.
Chcesz, czy nie.
ALe nie rozumiem jednej rzeczy. Sam proponowales uklad przed Zbiorka, a Twoj
komendant w jej trakcie (nie widze zreszta w tym nic zlego), wiec czemu sie
teraz tak czepiasz? Tylko dlatego, ze przegrales?

> Wskaz prosze kto z kandydatów powiedzial cokolwiek konkretnego w takim
> razie... Kto przedstawil jakikolwiek spójny poglad dotyczacy problemów
> zwiazku podczas prezentacji?

Ja powiedzialem wyraznie, czym chce sie zajmowac przed i w czasie Zjazdu. I
co bym zrobil, gdybym zostal Naczelnikiem i gdybym mogl to zrobic. Ale na
razie musze sie skupic na zostaniu Komednantem Choragwi. Juz tylko trzy
lata... :-) Trzeba zaczac wchodzic w uklady... :-)))

> Glosowanie bylo tajne dzieki sprzeciwowi grupy instruktorów wobec Waszego
> zdaje sie wniosku o jawnosc...
> A mówienie, ze nikt nikomu w karty nie zagladal to juz naprawde jest cos
> dziwnego.

Macku, prosze...
Wybory sa zawsze tajne i zawsze ktos proponuje, aby byly jawne. To taki
zwyczaj... :-)
Zapytaj kogo chcesz jak glosowali moi ludzie. Czy ktos im cos obiecywal, do
czegos zmuszal. Owszem, pytali jak maja glosowac? Ala kilak osob ode mnie
glosowalo za Twoja kandydatura, bo tak chcieli. I co? I nic. Mieli do tego
prawo i z niego skorzystali. Naprawde uwazam, ze sami siebie usuneliscie z
listy delegatow.

> Mimo wszystko oczywiscie jest to demokratyczny werdykt, który z pokora
> przyjmuje, co nie znaczy, ze z decyzjami zbiórki, a zwlaszcza z jej
> przebiegiem sie zgadzam.

Zawsze mozesz napisac wniosek o uniewaznienie Zbiorki. Tylko z jakim
argumentem? Ze nie wygrales...?

> Cóz... Chyba na to byla znikoma szansa. Okazalo sie, ze uklad jest
> mocniejszy niz myslalem, a ponadto moja prezentacja wzbudzila raczej
> smiechy... Mimo wszystko dziwie sie, ale moze to znów wynik mojego malego
> doswiadczenia i mlodego wieku... Chyba za rada druha Komendanta wróce na
> funkcje zastepowego... ;-)))
> Maciek Syska

Nie polewaj. Masz juz duze doswiadczenie, ktore pewnie bedzie wkrotce
procentowac, a ze mlody jestes to tym lepiej. Ja w Twoim wieku bylem juz
komendantem hufca (czego teraz zaluje). A ze Twoja prezentacja wzbudzala
inna reakcje niz sie spodziewales? Osobiscie mysle, ze byl to przejaw
zniecierpliwienia i braku konkretow.
I jesli mamy dalej we dwoch na ten temat mailowac, to wrocmy na priv.

Pozdrawiam
Tomasz Grodzki
togro w togro.pl
ZOBACZ WIECEJ: