Re: [Czuwaj] wybory delegatów

Paweł E. Weszpiński pew8 w o2.pl
Wto, 17 Maj 2005, 12:46:17 CEST

"Komendant naszego hufca  nie miał upoważnienia instruktorów do wchodzenia w żadne umowy (nie mówiąc już tutaj o sprzeczności z ordynacją)

Komendant miał upoważnienie dane opisaną Zobowiązaniem Instruktorskim dbałością o dobre imię harcerstwa (całego, a nie tylko swojej nań koncepcji), dane braterstwem zapisanym w Prawie Harcerskim. Mało? Dla mnie wystarcza.
A ordynacja nie zabrania porozumienia się kadydatów dla dobra Związku i dla harcerskiego szacunku.

"Tak się złożyło, że  z naszego hufca było 3 chętnych do kandydowania instruktorów"

Tak się złożyło, że z naszego hufca też, ale... o tym już pisałem.