[Czuwaj] wybory delegatów

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Wto, 17 Maj 2005, 14:25:28 CEST

Sławek P. napisał(a):

> i jeszce taka myśl - to, że Żoliborz nie ma swego człowieka na Zjad...
> fakt, to wina katastrofalnej frekwencji - ale to RÓWNIEŻ wina
> podejścia 'kreślimy obcych'.

A jeśli tak jest (a pewnie po części jest i będzie - ufamy raczej swoim)
to sposób wyboru jest katastrofalny.
dlaczego?

Przy stosunku 40/60% z hufców A i B i zakladanej 100% "dyscyplinie
partyjnej" nikt z hufca A nie ma szans.
Nie dostanie 50%, pozatym skreślenia tez tak się ułożą. Mam rację?

Nie lepiej, gdyby to było głosowanie pozytywne (przepraszam za moje
stwierdzenie ale jestem w tej kwestii zupełnym lajkonikiem), czyli KOGO
POPIERAM a nie kogo skreslam?

rozwiejcie moje wątpliwości