[Czuwaj] wybory delegatów

Śro, 18 Maj 2005, 09:31:39 CEST

Dnia wtorek, 17 maja 2005 14:16, Martynka Tochowicz napisał:

> Przyszłam na zbiórkę nie mając sprecyzowanego podziału swoich głosów.
> Wiedzialam kto będzie kandydował z Mokotowa, wiedziałam o rozterkach na
> Żoliborzu. Z resztą Żoliborzanie też wiedziali ilu bedzie naszych
> kandydatów i kto kandydował będzie. Znając -mniej lub bardziej- WSZYSTKICH
> kandydatów przed zbiórką byłam przekonana co do dwóch. Dlaczego? Bo cenię
> ich sposób myslenia, poglądy, wizję Związku, uważam, że są mądrymi,
> dojrzałymi ludźmi, którzy godnie mogą reprezentować MNIE na Zjeździe. Nie
> hufiec Mokotów, nie hufiec Żoliborz, ale mnie i moje poglądy. Więc
> [...]

Wiedzieli Żoliborzanie, to brzmi jakby wszyscy wiedzieli. Ja na przykład nie
wiedziałem, choć byłem zainteresowany sprawą Zbiórki Wyborczej.

Mokotowianie podejrzewam też tak wiedzieli jak Żoliborzanie.

Natomiast cieszę się, że przyznajesz się do podjęcia decyzji o dwóch głosach
przed Zbiórką. Informacja taka od osoby zajmującej się naukami społecznymi, a
więc świadomej jest niezwykle cenna.

Nie ma jednak sensu ekstrapolować tej świadmości i Twojego postępowania na
wszystkich wyborców. Jak czytam jak opisuje instruktorów obecnych na zbiórce
Rafał Bednarczyk albo Dorota Całka, to mam wrażenie, że siedziały tam tylko
ich klony. Ja nie mam takich złudzeń. Drużynowa z mojego szczepu ma dużo
mniej świadomości i wiedzy na temat całego Związku niż ja. Podejrzewam, że
przed zbiórką nie znała żadnego kandydata, wiem, że wpłynęło na nią wiele
innych czynników niż tylko merytoryczność prezentacji i oczywiścei nie
odejmuje to niczego powadze jej głosu, ani nie wprowadza jakiejś hierarhi
głosujących.

No i BTW na koniec: Czy gdyby w wyborach liczyło się jedynie (albo nawet tylko
w większości) merytoryczne przygotowanie kandydatów zaszłaby taka sytuacja,
że w parlamencie jest Samoobrona, a nie ma Unii Wolności?

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski  parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec ZHP Warszawa-oliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
Nie wolno kaniać się okolicznościom,
A prawdom kazać by za drzwiami stały (Cyprian Norwid)