Re: [Czuwaj] To moja wina :( ...dłuuugie

togro w togro.pl togro w togro.pl
Wto, 17 Maj 2005, 15:37:37 CEST

----- Original Message -----
From: "Grzegorz Całek" <g.c w onet.pl>
> Ja (m.in. z udziałem Pawła Weszpińskiego i mojego skarbnika hufca)
> dogadałem się z komendantem Mokotowa, że każdy ma swój mandat, zaś o ten
> dodatkowy, ten trzeci powalczymy demokratycznie. Skoro to ustaliliśmy,
> więc daliśmy odpowiedź KCh, że ok, że nie chcemy sami wybierać swojego
> delegata, ale robimy rejon z Mokotowem.
>
> Jak było dalej, wiecie... :(

Jakos wlasnie nie wiemy. Instruktorzy z Mokotowa nie sa slowni? Czy tez
komendant Mokotowa sie z Wami umowil nie upewniajac sie ilu bedzie mial
chetnych?

Pytam tak, gdybym mial sie z komendantem Mokotowa w przyszlosci umawiac...
W koncu obaj jestesmy delegatami na Zjazd...

Pozdrawiam
Tomasz Grodzki
togro w togro.pl
ZOBACZ WIĘCEJ: