[Czuwaj] Zbiórka wyborcza 2 dużych hufców - moje przemyślenia - po wielu wpisach na tej liście...

Śro, 18 Maj 2005, 10:31:12 CEST

Dnia środa, 18 maja 2005 10:16, Rafal.Suchocki w pse.pl napisał:

> Inna jednakże sprawą jest kwestia pewnych umów, które zostały zawarte (bądź
> nie). Znam zarówno Grzesia jak i Andrzeja i musze przyznać, iż cała sprawa
> mocno mnie niepokoi. Obydwaj są dla mnie autorytetami (choć w zupełnie
> innych sprawach). Niemniej jeden z nich musi mijać się z prawda (zakładam
> iż Andrzej podtrzyma wersje jaką prezentują instruktorzy z jego Hufca). Co
> prowadzi mnie do smutnego wniosku.

Moim zdaniem sprawa się rozbiła o słowa, było mało czasu trzeba było szybko
decydować i teraz trzebaby analizować czy było "postaram się" czy "na pewno"
ale "na pewno" tak będzie czy "na pewno porozmawiam". Jestem pewien, że przy
różnicy pomiędzy naszymi hufcami może to też być sprawa niedopowiedzeń o
rzeczach, które się wydają oczywiste: może dla Andrzeja jest oczywiste, że on
się zgadza, ale jeżeli instruktorzy się nie zgodzą to cała sprawa przepada, a
dla Grześka nie.

Ja osobiście widzę taką różnicę znaczną: u nas spokojnie można było
przeprowadzić taki prawybory, jestem pewien, że nawet gdyby Grzesiek z góry
powiedział: ustaliliśmy, że będzie kandydował ten i ten, to by nie było
oburzenia, masa bowiem jest u nas dosyć plastyczna :), ale sądzę z mojej
wiedzy o środowisku z Mokotowa, że u nich to nie musiało być takie proste.

Zresztą skończmy już z domysłami, jestem przekonany, że jak miną emocje, to
uda nam się wspólnie tę sprawę rozwikłać i nikt nie będzie chciał podać
drugiemu nogi.

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski  parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec ZHP Warszawa-oliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
Nie wolno kaniać się okolicznościom,
A prawdom kazać by za drzwiami stały (Cyprian Norwid)