[Czuwaj] Zbiorka wyborcza

Pablo pablo w people.pl
Śro, 18 Maj 2005, 21:08:17 CEST

Czuwaj!
Wlasnie wrocilem, wiec emocje nie do konca opadly.
Odbyla sie dzis zbiorka wyborcza delegatow na Zjazd ZHP w Olsztynie, hufce
Rodlo Olsztyn oraz Hufiec Warminski. Wybor dwoch delegatow.
Pierwszy zong dla mnie jako czlonka hufca Rodlo to napis na mandacie ze
zbiorka byla Hufca Warminskiego (tylko) oraz "Delegatow na XXXIV Zjazd ZHP"
taki szczegol.
Trudno, za to pierwsze zostalismy przeproszeni.
Na ponad 100 uprawnionych pojawily sie 52 osoby z Rodla 13 osob.
Najwiekszym bolem bylo, dla mnie i mojego hufca, to ze w regulaminie
napisano, ze przyjmowanie kandydatow do godz 1730. Komisja wyborcza ktora
wybrano o 1725 i usadowila sie na koncu sali (po drugiej stronie od miejsc
zajmowanych przez moj hufiec) o 1732 oglosila nazwiska zgloszonych
kandydatow, nie bylo ZADNEJ informacji o tym ze komisja dziala, gdzie jest i
ze przyjmuje kandydatury. Nikt od nas o tym nie wiedzial- poza jednym druhem
od nas, ktory byl w komisji ale nie mial zegarka wiec nie wiedzial ze mina
czas. Kandydatow przedstaiono w paru zdaniach, wiec ja z racji ze nei znam
nikogo z hufca Warminskiego nie wiedzialem na kogo mam glosowac, poza
Komendantem Hufca Warmiskiego- on tez kandydowal.
Wiec sparawa stala sie jasna, dwoch kandydatow dwa mandaty, wszelkie proby
zmiany, zgloszenia "naszego" kandydata zostaly storpedowane wiekszoscia
glosow ktore posiadal Hufiec Warminski- choc im sie nie dziwie, nas poprostu
bylo za malo.
Niestety glosowalismy na funkcje, znajomosci zadne programy nie zostaly
przedstawione. Troche szkoda.
Bardzo mocno zato zniesmaczyla mnie rekacja druhowienstwa na zablokowanie
przezemnie i jeszcze jedna Druhne wniosku o jawnosc glosowania. Paru
doroslych instruktorow, harcmistrzow, raczylo wyrazic swoje oburzenie, ze
oni nie maja czasu tu byc, ze caly dzien w pracy byli (ja tez) i generalnie
ze marnujemy ich czas.
Pomijam juz fakt ze Zbiorka nie byla absolutnie przygotowana na wybory tajne
i wszystkie karteluszki byly wycinane na miejscu.
Delegatem zostal hm. Hendryk Kalinowski oraz Druh ktorego nazwiska poprostu
nie znam, nawet nie wiem jak wyglada.

CZUWAJ!
  Pawel PABLO Baluta
aliens.paintball.info.pl