Re: [Czuwaj] Mail Darka Brzuski, choć z konta GC :)

Sławek P. aporia w o2.pl
Czw, 19 Maj 2005, 11:44:09 CEST

Grześ, nie będę się teraz wyzłośliwiał na nikogo że się na emocjach znam:),
ale -- czy nie tak się czujecie? Może warto to powiedzieć wprost?

i jeszcze w sprawie maila Radka Topolskiego (choć nie czytałem odpo.
Grzesia, więc nie wiem, czy się nie zdublujemy... ntb: Grześ! co to była za
próba charaktreu!)

a guzik. mniejszości mają parytet. kobiety mają parytet. gdzieniegdzie
Murzyni mają parytet. Bo tak się składa, jak już pisałem, że demokracja to
dbanie o interesu wszystkich jej uczestników.
Radku, cytując zasady wyborów, nie uzupełniając ich o zasadę parytetu -
której celem jest właśnie to, by się ta większość nie zachłysnęła swoją mocą
i nie uprawiała demagogii o 'równości kandydatów' - dokonujesz manipulacji.
Czy to świadome, czy o parytetach zapomniałeś - nie śmiem sie wypowiadać.
Ale jednak, ale jednak - kiedy dwa wielkie hufce łączą się w jeden rejon,
jak zrozumiałem po to, by 'wyrobić' normę na jeszcze jeden mandat, i kiedy
okazuje się, że jeden z tych hufców odchodzi z niczym... To dla mnie dowód,
że ktoś zapomniał, że ma dbać o interes wszystkich.
Propozyjca Żoliborza, jeśli potrafię czytać ze zrozumieniem, to nie było
oszutswo czy nie-demokratyczność. Po prostu, skopro oba hufce i tak miały by
jeden mandat będąc w rejonie samodzielnie (bo są wielkie), a ten trzeci
mandat 'rozmył by się' gdzieś w powietrzu --> zdobądźmy go łącząć się w
rejon z Mokotowem, który jest w identycznej sytuacji co my.

I co? Jaki jest rezultat tej propozycji. No, podejrzewam, że przez jakiś
czas hufice Żoliborz nie będzie się przejmował 'utraconym' trzecim mandaten,
pozostając w swoich okopach: wyłączy się z demokracji. A Mokotów będzie
dumny z trójki swoich kandydatów, którzy w równych, bezpośrednich, tajnych,
powszechnych wyborach:
a) wykazali swą wyższość i dużo lepsze przygotowanie, a zatem to, że klepiej
się nadają by decydować o ZHP.
b) załatwili naiwny Żoliborz na szaro, sprytnie wykorzystując naiwność
tegoże
(każdy niech sobie wybierze, obie odpowiedzi mają wg mnie sens, z takim
zastrzezeniem, że osoby wybierające różne odpowiedzi raczej o demokracji
sobie nie porozmawiają i tyle. Niekompatybilność poglądów)

dobra, koniec tego wodolejstwa, zamykam swą aktywność w tej sprawie:D
koniec końców kdy przeciez coś na tym wszystkim zyskał - mandaty lub
nauczkę. I jedno i drugie można przecież z pożytkiem wykorzystać (włączyć do
zasobów, Grzesiu, włączyć do zasobów :D:D)