[Czuwaj] wybory delegatów

Czw, 19 Maj 2005, 04:08:09 CEST

Dnia czwartek, 19 maja 2005 03:40, Radek Topolski napisał:

> Tak masz rację parasol, współczesny świat kieruje się zasadami demokracji,
> a one są "skomplikowane" do zrozumienia, czasem bolesne, czasem mało
> braterskie. Bo czy wymiękasz czy nie - o tym kto zostanie wybrany decyduje
> liczba głosów, a nie liczba tych którzy na zbiórkę wyborczą nie przyjdą
> (choć pośrednio oczywiście oni też "głosują" swoją absencją), lub wcześniej
> zawarte układy pomiędzy "starszyzną".

Dlatego ja nie dyskutuję o zasadach wybierania, tylko równości kandydatów w
starcie po głosy wyborców. Chciałbym, żeby sytuacja wyglądała tak, że
rzeczywiście dużo, zależy od tego jak się kto przygotuje do zbiórki i jak się
da poznać wyborcom.

Wtedy takie wybory miałyby także charakter wychowawczy i uświadamiający jak
być wyborcą świadomym, a tak nic z tego.

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski  parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec ZHP Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
Nie wolno kłaniać się okolicznościom,
A prawdom kazać by za drzwiami stały (Cyprian Norwid)