[Czuwaj] Problemy hufcow do rozwiazania na zjezdzie ZHP

Pią, 20 Maj 2005, 11:51:18 CEST

Dnia piątek, 20 maja 2005 11:36, Rafal Bednarczyk napisał:

> Szkoda jednak, ze widzicie tylko schemat: indywidualnosc
> dzialaja szerzej niz wlasny hufiec = na pewno nie zna naszych
> wyjatkowych problemow.

Nie wiem Rafale do kogo zwracasz się per. "wiecie". Jeżeli do mnie to uznaję,
to za zbytek barokowej polszyzny. Natomiast jeżeli uważasz, że moje zdanie,
które notabene opacznie rozumiesz jest reprezentatywne dla większej ilości
osób z naszego hufca, to powiedz skąd czerpiesz tę wiedzę.

Zweryfikuję tylko Twój pogląd na moje wypowiedzi:

1. Nie uważam, żeby nasze problemy były wyjątkowe, ja tego nie wiem i nie mam
ambicji wiedzieć.

2. Oczywiście, że postaramy się te problemy sformułować i  mam nadzieję, że
jako nasz delegat będziesz brał w tym udział, a jako wybitna indywidualność
pomożesz nasz swoją szeroką wizją.

3. Wcale nie jest tak, że ja (albo nieokreśleni "my" do których piszesz
"wiecie") uznaję, że tylko ktoś pochodzący z naszego hufca może być
rzecznikiem naszej sytuacji.

Z drugiej jednak strony, to nie wiem jak rozumiesz, to, że jesteś mimo
wszystko delegatem, reprezentantem konkretnych wyborców i choć perspektywa
szeroka jest jak najbardziej potrzebna, to przecież w tej szerokiej
perspektywie jesteś jak rozumiem rzecznikiem konkrentej sytuacji, konkretnych
rozwiązań. Przecież na pewno gdyby Zjazd przy widocznej zgodzie delegatów
miał podjąć uchwałę zmuszającą hufce do utworzenia koedukacyjnych
namiestnictw, był byś rzecznikiem mniejszości, którą reprezentujesz? Mam
nadzieję, że byłbyś...

Wiesz zdaje mi się, że jest jakaś część prawdy w myśli Capka: "Kto myśli
orzeczach wielkich, traci z oczu ludzi". Nie cała prawda, ale jakaś jej część
na pewno.

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski  parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec ZHP Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
Nie wolno kłaniać się okolicznościom,
A prawdom kazać by za drzwiami stały (Cyprian Norwid)