[Czuwaj] Przepisy, opisy, zapisy, standardy...

TOGRO.pl togro w togro.pl
Pon, 7 Lis 2005, 18:02:26 CET

Nie zgadzam się. W koncu nazywa się "Prawem". Czy to nie jest tak, ze
interpretujesz to tak jak Tobie jest wygodniej.
Najmniejszy harcerz wie, ze zlamanie Prawa Harcerskiego, to zlamanie Prawa.
Jak widac w pewnym wieku to przekonanie zanika. Mam tylko nadzieje, ze nie u
wszystkich...

> 2. Nawet udowodnione nieprzestrzeganie PH nie skutkuje
> usunięciem z organizacji.

Usunac z organizacji może Sad Harcerski i niewazne na podstawie którego
paragrafu. Mnozenie paragrafow tylko gmatwa obraz prawny naszej organizacji.
Jestem za maksymalnym uproszczeniem przepisow.

Stworzmy prawo, które chroni prawo?
Nie podoba mi się...

Pozdrawiam
Tomasz Grodzki