[Czuwaj] Przepisy, opisy, zapisy, standardy...

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Pon, 7 Lis 2005, 22:19:20 CET

----- Original Message -----
From: "Aleksander Senk" <senk w post.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, November 07, 2005 5:57 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Przepisy, opisy, zapisy, standardy...

> SH moze okreslic, czy postepowanie danej osoby razaco kloci sie z idealami
> harcerskimi. A jezeli tak stwierdzi, to powinien nie wahac sie zadecydowac
> o usuwaniu z organizacji.

Nie znam się na tym, więc mogę palnąć jakąś gafę. Ale czy nie jest to tak,
że w przypadku łamania PH pełna interpretacja należy do sądu (tak chyba jest
w prawie anglosaskim czy jak mu tam), a w przypadku tak sztywnego zapisu sąd
nie ma co dywagować?

To chyba dość ważne.

Ale to nie wszystko. Kiepsko rozumować "a co, jeśli państwo się myli", ale
na tej zasadzie wyrzucilibyśmy niejakiego pana Kluskęz Optimusa, gdyby był
instruktorem...