[Czuwaj] Warsztaty jamborowe

Pią, 18 Lis 2005, 10:36:53 CET

----- Original Message -----
From: "Rafal Bednarczyk" <amfarm w aster.pl>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, November 17, 2005 10:54 PM
Subject: RE: [Czuwaj] Warsztaty jamborowe

> Pytam o to bo jak rozumiem z powodu pobieznej lektury
> tematu bagatelizujesz sprawe - to nie jest Marku "wyjazd"
> tylko reprezentacja krajowa, ktora ma liczyc okolo 1000 osob.
> I jest to reprezentacja na najwieksze w historii Jamboree
> w 100-lecie skautingu.
> Nie wiem skad wziales przeswiadczenie,
> ze "zbieram ekipe 20-30 osob"...
> Rekrutuje instruktorow:
> - do komendy kontyngentu - 8 szefow zespolow roboczych
> - do reprezentacji choragwianych - minimum 17 druzyn jamborowych
> x 4 instruktorow w kazdej = 68 instruktorow. A sa juz choragwie,
> [...]

I tu mam pewne obawy. Wiem że to nie jest od Was zależne
ale zagrozeniem dla 1000-osobowej reprezentacji może być
konieczność podania IMIENEJ listy uczestników
do 30 czerwca lub nawet 31 maja 2006.
Zwracam uwagę 2006, czyli na 13-14 m-cy przed Jamboree
a już za 6-7 m-cy !
Obawiam się, że mimo reklamy wiekszość z tych co wiedzą o Jamboree
nie pamięta o tym problemie, zaś  dla sporej części tych co wiedzą
jest to "element odstraszający".
M.in. to jest powodem że, W CHWILI OBECNEJ,
moje srodowisko mysli raczej o Wyprawie niż o Jamboree

Czesław