[Czuwaj] www.jamboree2007.zhp.pl

Rafal Bednarczyk amfarm w aster.pl
Pią, 18 Lis 2005, 12:15:05 CET

Witam wszystkich,

Czeslaw Przybytek byl uprzejmy napisac:

> I tu mam pewne obawy. Wiem że to nie jest od Was zależne
> ale zagrozeniem dla 1000-osobowej reprezentacji może być
> konieczność podania IMIENEJ listy uczestników
> do 30 czerwca lub nawet 31 maja 2006.
> Zwracam uwagę 2006, czyli na 13-14 m-cy przed Jamboree
i to jest wlasnie rzecz ktora musimy wspolnymi silami zmienic.
W naszym zwiazku utarlo sie myslenie, ze o udziale w Jamboree
wystarczy ZACZAC myslec jakis rok przed impreza, a nabor
jak sie zrobi 6 miesiecy przed to i tak jest bardzo wczesnie.
Natomiast na swiecie dobra tradycja jest rozpoczynanie pracy
nad konstruowaniem narodowego kontyngentu na jamboree
praktycznie w chwili zakonczenia aktualnego.
Dla nikogo nie jest dziwne, ze z reprezentacja pracuje sie
niemal 4 lata powoli ja rekrutujac, a potem przygotowujac.

> a już za 6-7 m-cy !
damy rade Czesiu. W niektorych choragwiach i to bynajmniej
nie tych najbardziej bogatych sa juz niemal zrekrutowani harcerze
to dwoch jamborowych druzyn czyli 2x40 osob. Jesli da sie
to zrobic w Bialymstoku w choragwi na terenie nie bogatej
sciany wschodniej to gleboko w to wierze, ze da sie to zrobic
w pozostalych choragwiach

> Obawiam się, że mimo reklamy wiekszość z tych co wiedzą o Jamboree
> nie pamięta o tym problemie, zaś  dla sporej części tych co wiedzą
> jest to "element odstraszający".
nie martw sie - Ci co juz zaangazowali sie w organizacje swoich
reprezentacji jamborowych znaja te terminy i sa miejsca gdzie
harcerze juz by chcieli dzialac w swoich reprezentacjach,
np. w Sopocie

> M.in. to jest powodem że, W CHWILI OBECNEJ,
> moje srodowisko mysli raczej o Wyprawie niż o Jamboree
mysle, ze to raczej wynika z naszej nieumiejetnosci w komunikowaniu
naszych prac i przygotowan - jesli sie wreszcie spotkamy
to zgodzimy sie, ze jest to mozliwe, a byc moze wniesiecie
swoje pomysly, ktore ta prace wzbogaca.

Zapraszam do wspolpracy, a jesli jeszcze ktos jest zainteresowany
udzialem swojej druzyny w Jamboree i przypadkiem bylby w Warszawie
w sobote popoludniu i niedziele rano to zapraszam na warsztaty
jamborowe (szczegoly na stronie: www.jamboree2007.zhp.pl)
lub prosze o kontakt.

pozdrawiam serdecznie
R. Bednarczyk