[Czuwaj] www.jamboree2007.zhp.pl

Pią, 18 Lis 2005, 13:39:30 CET

----- Original Message -----
From: "Rafal Bednarczyk" <amfarm w aster.pl>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, November 18, 2005 12:15 PM
Subject: [Czuwaj] www.jamboree2007.zhp.pl

> damy rade Czesiu. W niektorych choragwiach i to bynajmniej
> nie tych najbardziej bogatych sa juz niemal zrekrutowani harcerze
> to dwoch jamborowych druzyn czyli 2x40 osob. Jesli da sie
> to zrobic w Bialymstoku w choragwi na terenie nie bogatej
> sciany wschodniej to gleboko w to wierze, ze da sie to zrobic
> w pozostalych choragwiach

Wiara czyni cuda :-))
Cóż w moim nienajbiedniejszym Krakowie
rodziców harcerzy mam "niewiernych"
;-))
Orientacyjna kwota 2200 zł za udział w Jamboree
niezbyt ich zainteresowała (spotkanie miałem 9 dni temu)
".... pomyślcie o czymś tańszym...."

> nie martw sie - Ci co juz zaangazowali sie w organizacje swoich
> reprezentacji jamborowych znaja te terminy i sa miejsca gdzie
> harcerze juz by chcieli dzialac w swoich reprezentacjach,
> np. w Sopocie

Pisząc "harcerze" masz na myśli:
drużyny, ZZ, zastępy czy pojedynczych harcerzy ?

Czesław

.