[Czuwaj] Mundur, wędrownicy i ble ble ble BYŁO: O mundurze galowym jeszcze (długie, bom zadziwiona)

Śro, 30 Lis 2005, 10:34:49 CET

----- Original Message -----
From: "Michał Górecki" <g00rek w wp.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, 30 November 2005 02:34
Subject: Re: [Czuwaj] O mundurze galowym jeszcze (długie, bom zadziwiona)

> Jeszcze jedno.
>
> Mam do tego stosunek ambiwalentny, ale powoli się skłaniam ku pewnemu
> zdaniu.
>
> Wiesz idąc tym tropem wycofalibyśmy mundury wogóle.
> Bo na prawdę, na prawdę żaden przeciętny człowiek w wieku 15 lat nie
> założyłby także koszuli poobwieszanej kolorowymi znaczkami gwarantuję. I
> również gwarantuję ci, że niezależnie od koloru i kroju koszuli ludzie w
> jego wieku będą się z niego śmiali. Jedyne rozwiązanie to nienoszenie
> munduru.

Wiesz g00, a mi w maju przyszło 3 chłopaków w wieku wędrowniczym - 16 lat
(tj. obecnie 1 klasa LO).

I jedno z pierwszych pytań: czy musimy nosić "te mundurki" :)

Mają kolegów z osiedla (a nawet vis-a-vis mieszkania) z jednej z
tradycyjnych druzyn. Podrązyłem trochę i co sie okazuje - w zyciu nie założą
na siebie jajkościsków czy inszych krótkawych spodenek, z których "wszystko
wyłazi", a tak chodza latem ich koledzy.

Ale przeciwko mundurowi, jaki mam (długie czarne spodnie, bluza ciemna
dobrze skorojona, spodenki z nogawkami, a nie ich imitacją) - nie maja nic
przeciwko. OT, drobnostka...

DJD