Re: [Czuwaj] Gdzie kończy się instruktor?

Anna Michalina Nowakowska michalina32 w wp.pl
Śro, 30 Lis 2005, 11:43:00 CET

Dnia 30-11-2005 o godz. 11:16 Dominik Jan Domin napisał(a):

> Jasne... Moja siostra tez się odchudza... według jakis tabelek ma gdzieś
> za
> duzo kg. Tylko jak sie na nią patrzę, to zastanawiam gdzie...
>
> A chyba wyraźnie zauwazyłem, że są sprawy zdrowotne (nawet mi do głowy
> przychodzi np. cukrzyca) czy wiekowe (sorry, rozumiem, że staruszka nie
> zawsze jest w stanie ćwiczyć aerobik, ale po prostu niektóre osoby...
> ech,
> po co to pisać... mam kumpli szerokich i nic im nie wypływa z munduru,
> ale
> [...]

A pomijając oczywiście skrajne przypadki zadufania w sobie, o których piszesz...

jak wyobrażasz sobie weryfikację INSTRUKTORA?
"Druhna X? Wzrost? Waga? BMI? no... to za dużo....
Badania lekarskie? Jakieś usprawiedliwienie od lekarza?
no, nie spełnia druhna wymogów, a zaświadczenie o nadgorliwych rodzicach przekarmiających dziecko w dzieciństwie jest niewystarczające.
Druhny styl życia jest ospały i leniwy.
Komisja Sylwetek Instruktorskich uchwałą z dnia DD/MM/RRRR
oświadcza, że druhna jest za duża jak na instruktorkę ZHP"
/koniec tragikomicznej wizji/

Pozdrawiam
Anka

Andrzejki - wróżby tylko dla pań!
Katarzynki - wróżby tylko dla kawalerów!
Sprawdź - zanim będzie za późno ;)
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fhandrzejki.html&sid=581