Re: [Czuwaj] Gdzie kończy się instruktor?

Śro, 30 Lis 2005, 11:55:30 CET

----- Original Message -----
From: "Anna Michalina Nowakowska" <michalina32 w wp.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, 30 November 2005 11:43
Subject: Re: [Czuwaj] Gdzie kończy się instruktor?

> A pomijając oczywiście skrajne przypadki zadufania w sobie, o których
> piszesz...
>
> jak wyobrażasz sobie weryfikację INSTRUKTORA?
> "Druhna X? Wzrost? Waga? BMI? no... to za dużo....
> Badania lekarskie? Jakieś usprawiedliwienie od lekarza?
> no, nie spełnia druhna wymogów, a zaświadczenie o nadgorliwych rodzicach
> przekarmiających dziecko w dzieciństwie jest niewystarczające.
> Druhny styl życia jest ospały i leniwy.
> Komisja Sylwetek Instruktorskich uchwałą z dnia DD/MM/RRRR
> oświadcza, że druhna jest za duża jak na instruktorkę ZHP"
> [...]

ROTFL

Nie, nie mam żadnej wizji weryfikacji. Są pewne rzeczy, które powinny
pozostać - czy w sferze gawęd, czy czegoś takiego... I to raczej o własnym
przykładzie, którym wychowujemy, a nie o fizycznych wymiarach i kolorach
włosów.

DJD
niebieskooki, choć nie blondyn, więc się nie łapiący w kanony piekna z
pierwszej połowy XX wieku.