Re: [Czuwaj] Gdzie kończy się instruktor?

Anna Michalina Nowakowska michalina32 w wp.pl
Śro, 30 Lis 2005, 12:12:25 CET

Dnia 30-11-2005 o godz. 11:52 Michał Górecki napisał(a):
> leżało,
> Aniu! Wzięłaś mnie pod ambicję! Normalnie pójdę do szkoły krawieckiej :)
>
> Całe szczęście to nie ja osobiście projektuję mundury i inne elementy
> kolekcji ZHP, tylko osoby z branży.

A do kogo należy decyzja, czy i gdzie będa zaszewki na piersiach i na plecach, czy będzie karczek i czy koszula mundurowa będzie z grubego płótna?
Do kogo nalezy decyzja czy rękawy będą bufiaste jak dziś (żeby można było je łatwo podwijać) czy też będą dopasowane i od razu krótkie?
itd.... :):):):)
doceniam, że zajmują się tym profesjonaliści.
Doceniam też (wspominałam już) wersję rozmiarówki dla dorosłych. Nie jest to nowość, bo w tej chwili taką właśnie koszulę/bluzę posiadam.

Marzenia mam takie, żeby instruktorka, nie tylko w kroju 'młodzieżowym' mogła wyglądać jak kobieta.
nawet jak jest dużą kobietą. Żeby jej mundur nie szpecił.
Bo to nie prawda, że duża kobieta, źle wygląda we wszystkim.
natomiast prawda, że źle wygląda w mundurze.... :(

> Natomiast przyszedł mi do głowy jeden pomysł. Skoro nowy regulamin (za
> chwilę będzie w sieci) dopuszcza możliwość noszeniai galowej spódnicy i
> spodni dla kobiet, do zwykłej koszuli, to może jest kwestia
> wyprodukowania (nie jako munduru sensu stricto) żakietu zakładanego na
> koszulę jako okrycie wierzchnie. Oznaczenia będą schowane - a i owszem,
> ale to tak samo jak przy zakładaniu swetra czy bluzy na mundur.

Hmmm pomysł niezły, mam nadzieję, że nie żartowałeś.
tylko warto by dobrze przemyśleć dobór materiału, krój, żeby jednak pasował tam i tu:) czyli w bardziej eleganckich miejscach i od czasu do czasu wśród harcerzy. Myślę np o czymś podobnym do sztruksowej marynarki - która nie jest uznana za elegancką w businessowym znaczeniu, ale casualowo=sportową w biurowym wydaniu.
Warto tak dobrać materiał, żeby nie gryzł się z materiałem koszuli mundurowej (wyobraźcie sobie połączenie dzisiejszej bluzy harcerki, z podwiniętymi albo odwiniętymi rękawami, w marynarce od żakietu instruktorki, brrrr )

> PS Sformułowanie Dominika uważam za wyjątkowo niestosowne. Tym bardziej,
> że skoro instruktor się kończy, to gdzieś się musi zaczynać. Czyli dolną
> granicę też by trzeba ustalić ;)

:):):):)
nieumięśnionym instruktorom mówimy stanowcze i zdecydowane nie? :):):)
Anka

Linda, Zamachowski, Maciąg, Obuchowicz.
Zobacz ich w "Czasie surferów!
Już na DVD! wWw.bestfilm.pl