[Czuwaj] 30 lat i WON!

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Śro, 30 Lis 2005, 11:47:46 CET

hm. Rafal M. Raniowski HR napisał(a):
> Chcialem sie zorientowac, bo juz sie pogubilem, a w serwisie
> internetowym nie znalazlem tego. Czy nadal jest tendencja do wywalania
> z organizacji instruktorow powyzej 30 roku zycia? Czy moze zapis
> zostanie poszerzony na osoby grubsze - otyle, z lekka nadwaga,
> puszyste? Czy osoby powyzej 30 roku zycia beda mialy organiczone prawa
> czlonkowskie (np. czynne prawo wyborcze)?

Rafał, to jest zwyczajny troll.

Nie przypominam sobie aby ktokolwiek kiedykolwiek wspominał o wyrzucaniu
ludzi z organizacji po 30tce.

Jedyne tendencje z którymi się spotkałem to:

- propozycja konieczności zostania instruktorem po 25 roku życia (brak
dziczyz... eee starszyzny)
- propozycja zwiększenia udziału młodych we władzach.

Rafał. Choć na siłę się postarzasz, to z punktu widzenia włądz ZHP
różnych szczebli toś szczeniak :)