[Czuwaj] list otwarty

phm Wojciech Godoń wojciech.godon w chrzanow.zhr.pl
Śro, 30 Lis 2005, 12:32:32 CET

Dnia 30-11-2005 o 10:54:37 Rafał Klepacz <seascout w go2.pl> napisał:

> Druhny i Druhowie,
>
>  	Jutro zaczyna się XXXIII Zjazd ZHP. W ostatnich dniach ujawniły się
> gorące emocje. Wynikają one zapewne z dużego zainteresowania instruktorów
> ZHP tym, co się w przyszłości stanie z naszą organizacją. itd ......

Życzę powodzenia Rafale i będę trzymał kciuki, mimo iż jestem już
członkiem ZHR-u to nadal zalezy mi na losach organizacji, która mnie
wychowala i ukształtowała a co za tym idzie pozwoliła ominąć różne zakręty
życiowe.....

Będąc delegatem na XXXI Zjeździe ZHP nie miałem wyboru pomiędzy
kandydatami na Naczelnika, obecnie macie więc zmiany są widoczne :-)
Głosujcie mądrze i oceniajcie dotychczasową służbę kandydatów a nie tylko
wygląd czy tez co gorsza słowa :-)

Ja osobiście będę trzymał kciuki za Rafała, ale decyzję podejmie Zjazd i
wierzę, iż będzie ona mądra.

Jeszcze raz powodzenia i CZUWAJ

--
phm Wojciech Godoń
Instruktor HOPR - 0201117

"Kto CHCE, ten szuka SPOSOBÓW - Kto NIE CHCE, ten szuka POWODÓW"
"Nie czyńcie Skautingu zbyt łatwym - stawiajcie wymagania" - Jan Paweł II