[Czuwaj] O mundurze galowym jeszcze =?ISO-8859-2?Q?(d=B3ugie, ?= bom zadziwiona)

marta drozd ksantypa3 w poczta.onet.pl
Śro, 30 Lis 2005, 16:07:20 CET

Wyjaśnia.
Natomiast nie wyjaśnia jak zamierzasz takie "sytuacje" rozpoznawać,
weryfikować?
Czy mam rozumieć, że jak widzisz po raz pierwszy instruktora
nieprzystającego wymiarowo do Twojej wizji przeprowadzasz wywiad
środowiskowy, czy też z góry zakładasz którąś z opcji?

Nie podoba mi się pomysł klasyfikowania, szufladkowania, oceniania ludzi na
podstawie koloru włosów, wzrostu, wagi i objętości i paru innych kryteriów
nie zawsze zależnych od nich.
 Nie podoba mi się nawet sugerowanie, że mogłoby to być jakieś kryterium do
oceniania ich wartości jako ludzi i instruktorów.

(wiem, że jedna z Ann już o tym mówiła i wiem że może trochę emocjonalnie
podchodzę do tematu, ale ja też się nie wyspałam - wolno mi :P).

wredna
wiewi00ra