Re: [Czuwaj] O mundurze galowym jeszcze (długie, bom zadziwiona)

Śro, 30 Lis 2005, 16:15:45 CET

----- Original Message -----
From: "marta drozd" <ksantypa3 w poczta.onet.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, 30 November 2005 16:07
Subject: Re: [Czuwaj] O mundurze galowym jeszcze (długie, bom zadziwiona)

> Natomiast nie wyjaśnia jak zamierzasz takie "sytuacje" rozpoznawać,
> weryfikować?

Nie zamierzam.

> Czy mam rozumieć, że jak widzisz po raz pierwszy instruktora
> nieprzystającego wymiarowo do Twojej wizji przeprowadzasz wywiad
> środowiskowy, czy też z góry zakładasz którąś z opcji?

Nie. Nic nie robię.

> Nie podoba mi się pomysł klasyfikowania, szufladkowania, oceniania ludzi
> na
> podstawie koloru włosów, wzrostu, wagi i objętości i paru innych kryteriów
> nie zawsze zależnych od nich.

A ja mysle tylko o zależnych od nich. I nie w formie zakazów / nakazów.

Czy po napisaniu posta, że każdy instruktor winien sie gimnastykowac
codziennie, na [czuwaj] przyjdzie burza, że sprawdzenie i egzekwowanie tego
jest nierealne, a ponadto ktos może danego dnia miec mało czasu, a ponadto
dlaczego codziennie, a nie co drugi dzień, i ile minut minimum, i jakie
ćiwczenia musi wykonać, i z jakim rezultatem, a co w niedzielę, a co jak są
goście...

> Nie podoba mi się nawet sugerowanie, że mogłoby to być jakieś kryterium do
> oceniania ich wartości jako ludzi i instruktorów.

"Scout, który swoim trybem życia doprowadza się do choroby i obciąża
społeczeństwo, jest szkodnikiem."

"Oficer scoutowy, który tak postepuje, uczy własnym przykładem swoich
scoutów nagannego postepowania."

Kto to napisał??

Dominik Jan Domin