[Czuwaj] O mundurze galowym jeszcze =?ISO-8859-2?Q?(d=B3ugie, ?= bom zadziwiona)

marta drozd ksantypa3 w poczta.onet.pl
Śro, 30 Lis 2005, 17:08:55 CET

----- Original Message -----
From: "Dominik Jan Domin" <djdomin w biol.uni.torun.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, November 30, 2005 4:15 PM
Subject: Re: [Czuwaj] O mundurze galowym jeszcze (długie, bom zadziwiona)

> "Scout, który swoim trybem życia doprowadza się do choroby i obciąża
> społeczeństwo, jest szkodnikiem."
>
> "Oficer scoutowy, który tak postepuje, uczy własnym przykładem swoich
> scoutów nagannego postepowania."
>
> Kto to napisał??
>
> Dominik Jan Domin

Dominik, żebyśmy się dobrze zrozumieli:

1. "kolor włosów, wzrostu, wagi i objętości" - to nie są kryteria na
podstawie których można oceniać wartość człowieka.

2. "tryb życia " - a to jaknajbardziej.

Do tego miejsca jak sądzę się zgadzamy.

Natomiast z Twojej wypowiedzi wynika moim zdaniem sugestia ża na podstawie
pierwszego ("kolor włosów, wzrost, waga i objętość" - no dobra konkretnie
dwu ostatnich) można ocenić drugie ("tryb życia ")  a takie wnioskowanie to
IMHO bzdura.

Howgh.

P.S. Obstawiam B-P, ale powiem szczerze, że pewna nie jestem.