[Czuwaj] 30 lat i WON!

Jerzy Łukaszewicz jerzy.lukaszewicz w zhp.lublin.pl
Śro, 30 Lis 2005, 19:06:20 CET

----- Original Message -----
From: "Michał Górecki" <g00rek w wp.pl>

> MAm pełen szacunek do ludzi starszych. Uważam, że są potrzebne w
> organizacji - cenię ich doświadczenie i podejście do wielu spraw. JEdnakże
> uważałem i dalej uważam, że skauting to organizacja dla ludzi młodych. W
> szerokim rozumieniu, czyli:
[ itd...]

Zawsze mowiłem, że nie ma nieporozumień między ludźmi. Są tylko problemy z
komunikacją.
Ja celowo troche przeginałem swoje wypowiedzi, bo zauważyłem, że Ty też
przegiąłeś w drugą stronę. Nie wiem dlaczego to robiłeś. A po przeczytaniu
zatwierdzonego regulaminu mundurowego po trzykroć nie wiem. Przecież ten
regulamin jest wporzo! :-))  Jest tam miejsce dla wszystkiego, o czym
pisałem.
A co do pojęcia potocznego (nie ustawowego) służb mundurowych, to może
kiedyś pogadamy.
No to jak? Sztama? :-))

phm. Jerzy Łukaszewicz
Hufiec Lublin ZHP

P.S. Nie pisze tego na priv bo dyskusja była publiczna. A trzy listy na
jeden temat, to chyba nie jest dużo.