[Czuwaj] Garb czy nie ?

Wto, 11 Paź 2005, 10:45:00 CEST

----- Original Message -----
From: "czesiek.harcerstwo" <czesiek w harcerstwo.net>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Tuesday, 11 October 2005 09:00
Subject: [Czuwaj] Garb czy nie ?

> a raczej przypominam, że  wiosną
> 1984 roku prawomocnym orzeczeniem Chorągwianej Komisji Instruktorskiej
> Chorągwi ZHP im. Bohaterów Pracy Socjalistycznej w Katowicach zostałem
> wykluczony z szeregów ZHP pod zarzutem "łamania podstawowych zasad
> Statutu"
> przez "organizowanie życia religijnego", co przejawiało się poprzez
> poprowadzenie przeze mnie dyskusji programowo-metodycznej na spotkaniu
> Duszpasterstwa Harcerskiego w listopadzie 1983 roku. Orzeczenie nie
> zostało
> dotychczas unieważnione ani uchylone.

W kwestii prawnej: Czy gdyby uchylono lub unieważniono owo orzeczenie - jak
rozumiem, nastapiłby powrót do stanu dawnego, czyli ów druh stałby się na
powrót członkiem ZHP. A jak rozumiem - do tego potrzebna jest jego własna
inicjatywa. KCh może co najwyżej z własnej inicjatywy wyrazić głębokie
ubolewanie z tytułu zjwaisk sprzed 22 lat.

Dominik Jan Domin