[Czuwaj] Garb czy nie ?

Wto, 11 Paź 2005, 11:17:46 CEST

----- Original Message -----
From: "Dominik Jan Domin" <djdomin w biol.uni.torun.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Tuesday, October 11, 2005 10:45 AM
Subject: Re: [Czuwaj] Garb czy nie ?

KCh - tak, ale.....
Może być także stosowna uchwała Zjazdu ZHP, ale....

Ale pojawi sie wówczas problem oceny wielu honorowanych nadal
osób "zbliżonych do" wspomnianego katowickiego stowarzyszenia,
(które nie jest wyjątkiem, a ponadto nie chodzi tylko o grupy formalne),
a które właśnie "wykazywały się" w tamtych czasach.

Czesław