[Czuwaj] Garb czy nie ?

Bartek Szumski szumyk w poczta.onet.pl
Śro, 12 Paź 2005, 22:12:51 CEST

From: "Tomasz Maracewicz"

Nikt nie lekceważy ich odczuć. Tylko że dla większości instruktorów to jest
historia, to conajmniej 15 lat , a w życiu organizacji harcerskiej to całe
pokolenia.

Czy tego byś oczekiwał od ZHP ???

Tylko że ja w 1980 roku miałem 7 lat, a naczelnik obecny 16 lat ...
Więc czy to nie będzie sztuczne ??

No właśnie tylko czy to żal do tamtych "ludzi" czy do ZHP ??
I co mają z tym wspólnego obecne władze tego hufca ?

hm. Bartek Szumski HR
Komendant Szczepu
"Błękitne Berety" im. A.Dawidowskiego
Hufiec Łódź-Polesie