[Czuwaj] Garb czy nie ?

Andrzej Rolewicz harc38 w op.pl
Czw, 13 Paź 2005, 16:33:55 CEST

Użytkownik Dominik Jan Domin <djdomin w biol.uni.torun.pl> napisał:
> [...]

Moim zdaniem, "odciąć" można by było się dopiero wtedy, gdybyśmy wcześniej tych "nie-Harcerzy" dyscyplinarnie wydalili z ZHP (tych, którzy podejmowali tamte decyzje). Nikt tego jednak nie zrobił, ba,  niektórzy z nich nadal mogą tkwić w jakichś kręgach seniorów...
Dlatego nie tak prosto jest się "odciąć" i podoba mi się to, co napisał Olek...

Andrzej Rolewicz
ZHP Człuchów
(zagłębie obozowe:)