[Czuwaj] Garb czy nie ?

Pią, 14 Paź 2005, 12:42:41 CEST

----- Original Message -----
From: "Andrzej Rolewicz" <harc38 w op.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, 13 October 2005 16:33
Subject: Re: Re: [Czuwaj] Garb czy nie ?

Uważam, ze najpierw ogólnie odciąć się - w uchwale, najlepiej Zjazdu ZHP. I
jednocześnie wdrożyć tryb weryfikacji, usuwając tych pseudoharcerzy, do
których dotarła machina sprawiedliwości, anulując poszczególne decyzje i
wykluczając tych, którzy słuzyli wszystkim, tylko nie harcerzom.

Dominik Jan Domin