[Czuwaj] Honorowy protektorat

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Wto, 25 Paź 2005, 14:14:59 CEST

Bartek napisał:

> [...]
członkowstwa w ZHP z członkowstwem w partiach politycznych.

A Rafał:

 >Czlonkostwo w partii politycznej - jak najbardziej dla wedrownikow >18.

To jest sprzeczne. Z zapisu Bartka wynika albo harcerstwo albo
czonkostwo w partii i ja się temu sprzeciwiam.

g00rek

PS Rafał i inni. Jesli ktoś pisze sygnaturkę poniżej dwóch znaków - to
wtedy zapis poniżej niego wyświetla się w mądrzejszych programach
pocztowych na inny kolor i nie jest uwzględniany przy odpowiedzi. Tak
jest właśnie z twoim postem. Uważajcie przy cytowaniu :)