[Czuwaj] skauting a Projekt Statutu ZHP

Śro, 7 Wrz 2005, 13:58:30 CEST

----- Original Message -----
From: <Rafal.Suchocki w pse.pl>
To: <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, September 07, 2005 1:31 PM
Subject: RE: [Czuwaj] skauting a Projekt Statutu ZHP

-----Original Message-----
From: Aleksander Senk [mailto:senk w post.pl]
From: <Rafal.Suchocki w pse.pl>

>>Skąd ten brak stopni instruktorskich?
>To chyba jakies nieporozumienie...?

To Viking pisał bo np: nie mają stopni instruktorskich. ;-)

PC===========================
Mam wrazenie ze chodziło mu o to że nie mają
"stosownych stopni instruktorskich".
W niektórych chorągwiach bywają z tym problemy
dla osób które mają inną "linię".
[ Ale to pewnie platki ;-)))  ]

>Kurcze.. :)
>Rozrozniajmy, prosze, konserwatyzm od tradycjonalizmu. To naprawde pomoze w
>czytelnosci dyskusji.

>Co do szefowania zespolowi mundurowemu.. Moze zaden antyliberal nie zostal,
>bo zadnego nie zaprosili? ;-)

No i w tym problem. A dlaczego żaden "antyliberał" nie został szefem takiego
zespołu? To naprawdę proste: przychodzisz, podejmujesz się zadań i jeśli
robisz to dobrze, możesz wziąć się za coś większego (np: zespół mundurowy).
Koło roku 2000 zarówno dla mnie jak i dla g00rka GK-a to była abstrakcja.

Życie jest trochę bardziej skomplikowane ;-))
Czasem kwalifikacje i gotowość "ochotnika" nie wystarczy.
Bo, jest np. "niewygodny" ;-))

Czesław