[Czuwaj] skauting a Projekt Statutu ZHP

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Śro, 7 Wrz 2005, 14:36:22 CEST

-----Original Message-----
From: czesiek.harcerstwo [mailto:czesiek w harcerstwo.net]

>Życie jest trochę bardziej skomplikowane ;-))
>Czasem kwalifikacje i gotowość "ochotnika" nie wystarczy.
>Bo, jest np. "niewygodny" ;-))

To ja Czesiu proszę Cię o konkretny przykład. Kawa na ławę.
Przy założeniu, że nie było osoby która miała lepsze kwalifikacje.
Zarówno dla mnie,  jak i dla reszty Czuwajowiczów będzie to bardzo
kształcące.

Bo przez kilkuletnią obserwację  doszedłem do wniosku, iż np. wydziały
cierpią na brak ludzi, którzy mogliby się w nich realizować.

Zakładam też iż, mówimy o poziomie centralnym - jako mającym największy
wpływ na Związek jako całość. Bo już na chorągwianym różnie bywa. BTW: czy
ktoś wie, czy komornik już odblokował konta mojej kochanej stołecznej? ;-)

I nie jest tak, iż nie zgadzam się z częścią dyskutantów na tej liście.
Pytam tylko: dlaczego sami nie włączają się w tworzenie tych zmian?

Nie trafiają do mnie teorie spiskowe: o grupach trzymających władzę, o
celowym zamknięciu forum mundurowego (bo pojawiały się na nim niewygodne
wypowiedzi) itd.

--
s00hy
Hufiec Warszawa Praga Północ