[Czuwaj] skauting a Projekt Statutu ZHP

Śro, 7 Wrz 2005, 18:11:37 CEST

Dnia środa 07 września 2005 15:54, czesiek.harcerstwo napisał:

> [...]

Z niecierpliwością czekam na ten konkretny przykład. Mówię to całkiem
poważnie. Dość już mam gadki-szmatki.

Czy rzeczywiście coś takiego jak opisujesz miało miejsce? Śmiem wątpić.

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski  parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec ZHP Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
Nie wolno kłaniać się okolicznościom,
A prawdom kazać by za drzwiami stały (Cyprian Norwid)