RE: [Czuwaj] Re: pytanie w sprawie obozu / ajednak się obraca...

TOGRO.pl togro w togro.pl
Wto, 11 Kwi 2006, 10:12:02 CEST

(...)
> i co można ?
>
> to co jest dla mnie smutne to tylko to, że jesteśmy chyba
> jedynym środowiskiem w Polsce, które może... Czy nikt inny w
> Polsce nie może zrobić obozu 20 km od domu, w atrakcyjneuj
> okolicy za 270 zł nawet bez dofinansowania ? I czy to takie
> trudne napisać wniosek i zrobić obóz za 150 zł przy 18 dniach
> i 25 uczestnikach ?
> Czy harcerze potrafią tylko mówić, że się nie da i oferować
> letni wypoczynek po cenach biur turystycznych ?
>
> pwd Andrzej Rolewicz
> Człuchów

Mysle, ze schodzimy z ta wymiana maili do absurdu.

Czy fakt, ze można robic oboz za 270 zl oznacza, ze trzeba taki oboz robic?
Moi harcerze wiele razy podkreslali, ze wola zaplacic wiecej, ale:

1. Pojechac w atrakcyjne miejsce (co przewaznie oznacza daleko od domu).
2. Mieć atrakcyjny program (z wycieczkami, wstepem do ciekawych miejsc,
zaglowkami itp.).
3. Mieć plakietke z obozu
4. Jechac razem autokarem, bo jest weselej niż po 3 osoby w samochodach
prywatnych.

Wiem, ze sa srodowiska, które stac na drozszy oboz i takie, które chca
(musza) jechac na oboz tani.
Ale nie uzywajmy argumentu, ze inni nie potrafia robic tanich obozow. Dla
mnie to nie jest najwazniejsze, aby był najtanszy w Polsce.
I być może jestem w szczesliwej sytuacji, ale zapewne takich srodowisk jest
wiecej.

Pozdrawiam
Tomasz Grodzki
togro w togro.pl