[Czuwaj] =?ISO-8859-2?Q?Re=3A_=5BCzuwaj=5D_Re=3A_pytanie_w_sprawie_obozu_=2F_ajednak_ si=EA_obraca=2E=2E=2E?=

Iwona Jakimowicz ijakimowicz w wp.pl
Wto, 11 Kwi 2006, 11:44:51 CEST

Rozumiem, ze koszty posrednie tak podrozaja oboz, ze nie moze byc zorganizowany w ZHP?
Ale z tego co piszesz to jeszcze nie zaczales organizowac obozu, wiec skad wiesz jakie wyjda koszty i czy taniego obozu nie uda ci sie zrobic w ZHP?
iwona

Wygraj bilety na ROSKILDE!
 http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Froskilde.html&sid=716