Re: [Czuwaj] Tani obóz

Piotr Giczela piotr.giczela w zhr.pl
Śro, 12 Kwi 2006, 02:03:48 CEST

Witaj Andrzeju,

W Twoim liście datowanym 12 kwietnia 2006 (00:30:02) można przeczytać:

> Ze zlewkami jest coraz większy kłopot bo nie wolno ich
> wylewać po lesie(!) a teraz nie wolno nikomu oddawać. Może je przyjąc ktoś
> kto potrafi utylizować tego rodzaju odpady. Podobno nie wolno teraz karmić
> tym np. świń.

Świń skarmiać zlewkami nie wolno. Grożą za to rolnikom kary. Zresztą
nikt, kto ma hodowlę, już takimi produktami świń nie karmi, bo rośnie
na świni słonina, a nie mięso i ma w plecy w związku z klasą mięsności
na skupie. Ale można tymi zlewkami karmic psy i zwierzęta futerkowe
(lisy, jakieś fretki czy norki) i generalnie takie, których później
nie wprowadza się do łańcucha pokarmowego. Jeśli rolnicy odbierają
zlewki, to ważne by w umowie napisane było, że to do karmienia psów
itp. wymienionych. Tylko u diaska jakąż psiarnię musiałby mieć taki
rolnik, żeby skarmić zlewki z obozu ponadstuosobowego?! Jak na razie
nie martwię się tym. Mam inne problemy obozowe...
A w ogóle dzięki Andrzeju za wyważony rozsądny głos w debacie.

--
Pozdrowienia,
 Piotr Giczela