Re: [Czuwaj] re: tani obóz - o co tyle hałasu :)

Daniel Laskowski laskowskidaniel w interia.pl
Śro, 12 Kwi 2006, 18:02:32 CEST

W Twoim liście datowanym 12 kwietnia 2006 (16:15:24) można przeczytać:

> Wybacz ale to co napisałeś jest żenujace!! A generalnie to uważam, że
> organizator obozu za 270 zł koło miejsca zamieszkania nie umie
> organizować obozów. Mój hufiec w zeszłym roku zrobił obóz na 12 dni w
> Mongolii i płaciliśmy za niego 250 zł. Tylko po prostu trzeba to umieć
> robić. Jak ktoś nie umie zrobić taniej niż ja to się nie zna na
> organizacji obozu i tylko żeruje na biednych harcerzach :P

> Kowlak (naprawdę poruszony tym co napisałeś)

A ja mam pytanie troche z innej beczki, gdyz z tego co wywnioskowalem z calej dyskusji raczej nikt nie robil obozu specjalnosciowego np zeglarskiego. Czy sa moze na liscie instruktorzy, ktorzy organizowali obozy zeglarskie zakonczone egzaminami na zeglarza badz sternika i jak tam wygladaja koszty? Oczywiscie interesuja mnie dwa rodzaje obozow : z wlasna baza oraz goszczac na innej.

--
z POważaniem
Daniel Laskowski

Quality is important, not quantity.