RE: [Czuwaj] re: tani obóz - o co tyle hałasu :)

Seascout seascout w go2.pl
Śro, 12 Kwi 2006, 18:09:31 CEST

::
::
::A ja mam pytanie troche z innej beczki, gdyz z tego co wywnioskowalem z
calej
::dyskusji raczej nikt nie robil obozu specjalnosciowego np zeglarskiego.
Czy sa moze
::na liscie instruktorzy, ktorzy organizowali obozy zeglarskie zakonczone
egzaminami na
::zeglarza badz sternika i jak tam wygladaja koszty? Oczywiscie interesuja
mnie dwa
::rodzaje obozow : z wlasna baza oraz goszczac na innej.
::

Robiłem takie obozy. Zarówno wędrowne, gdzie po całym roku przygotowań i
praktyce podczas żeglarskiego wędrowniaka na koniec przyjeżdżała komisja z
OZŻ i przeprowadzała egzaminy, jak i stacjonarne, gdzie w normalnym trybie
odbywał się kurs i kończył egzaminem.

I teraz, o jakie koszty Ci chodzi? Bo np. stawka żywieniowa czy koszt wywozu
śmieci jest taki sam dla obozu specjalnościowego jak niespecjalnościowego.

Seascout