[Czuwaj] tani obóz -szklenie żeglarskie

marcin wojtczak majcin w autograf.pl
Śro, 12 Kwi 2006, 18:31:54 CEST

Daniel Laskowski napisał(a):
> W Twoim liście datowanym 12 kwietnia 2006 (16:15:24) można przeczytać:
>
> A ja mam pytanie troche z innej beczki, gdyz z tego co wywnioskowalem z calej dyskusji raczej nikt nie robil obozu specjalnosciowego np zeglarskiego. Czy sa moze na liscie instruktorzy, ktorzy organizowali obozy zeglarskie zakonczone egzaminami na zeglarza badz sternika i jak tam wygladaja koszty? Oczywiscie interesuja mnie dwa rodzaje obozow : z wlasna baza oraz goszczac na innej.

jeśli chodzi o szkolenie żeglarskie, to masz dwie możliwości, robisz to
na rejsie lub w bazie
W obu przypadkach koszt zależy od 2 rzeczy:
1. jak dużo będzie cię kosztował taki obóz bez szkolenia (tzn. koszty
czarteru, zakwaterownaia, wyzywienia, itp.)
2. ile wyniosą koszty szkolenia (opłaty w PZŻ, wynagrodzenie
instruktorów żeglarstwa)

ja korzystając z bazy hufca Łódź-Polesie w Wenecji, czarterując jachty
do szkolenia i płacąc IŻ miałem te koszty dodatkowe rzędu 300 zł na
osobę, z tym, że połowę z tego pokryłem z grantu.

ale generalnie doświadczenie z przed kilku lat, nie ma obecnie większego
znaczenia, ponieważ obecnie nie ma w Polsce żadnego sytemu stopni, ani
systemu szkolenia, nie wiadomo tez kto i jakie opłaty miałby pobierać,
ani jakie patenty wydawać, dlatego raczej nie ma sensu zastanawiać się
nad kosztami, skoro nie wiadomo jaki sprzęt i jaka kadra i na jak długo
będzie będą potrzebne.

I nie wiadomo komu będą potrzebne stopnie żeglarskie

Marcin