[Czuwaj] info statut, wyborcza i 1%

Marcin Goleman marcin w wedrownictwo.net
Śro, 19 Kwi 2006, 02:26:49 CEST

> [...]
> ze nie dostarczyli mu w porę informacji o zatwierdzeniu statutu i ze
> dowiedział się o tym z listy i że o wielu rzeczach dowiaduje się z listy
> szybciej. Tak jest i tak będzie Dlatego, że strona jest oficjalnym
> związkowym medium, takim samym jak Czuwaj i każda informacja która się na
> niej znajduje musi byc potwierdzona w100% (no, przynajmniej 95%). Tymczasem
> na listę kazdy może napisać co mu się chce i co mu przyjdzie do głowy,
> szybko i bezboleśnie - firmuje to własnym nazwiskiem/pseudonimem. To co
> znajduje się na stronie firmuje, czy chcemy czy nie chcemy cały związek.

no coz, musze w takim razie uznac ze Rada Naczelna moze otrzymywac informacje oficjalne, ale nie potwierdzone (jest taki status informacji w naszej organizacji??) ;)
Nie, nie mam nic za zle, po prostu uwazam ze moze kiedys nalezy zaczac dzialac rozumnie i kompleksowo, ja po prostu takiego dzialania nie widze i tyle, jesli ktos mnie przekona ze sie myle to bede sie cieszyl.

> Czasem zdarzają się wpadki, jak każdemu medium, ale wiem, że Jędrula
> (kierownik wydziału i główny redaktor strony) stara się jak może. Tak jest
> ze statutem, który formalnie nabierze mocy prawnej gdy minie termin
> składania odwołań.

ok :) tylko ze chyba od 12-tego tego miesiaca juz chyba nabral tej mocy prawnej, ale to informacja z Rady Naczelnej ktora nie musi byc prawdziwa

> artykuł w wyborczej
> - Główna Kwatera kilkakrotnie, w różnych miejscach informowała jak wyglada
> praca nad "kodeksem" i jak on może wyglądać, robocza wersja poradnika krąży
> w internecie, tylko ktoś w bardzo złej intencji może nadal twierdzić, że GK
> chce zabraniac bratniego kręgu.

??? jakies przyklady tych miejsc gdzie informowano jak wyglada praca nad kodeksem?? nie twierdze ze ich nie ma, po prostu nie natknalem sie na nie i jestem ciekaw tego stanu i co nas czeka i gdzie moge pobrac te wersje krazaca?

--
Pozdrowienia,
 Marcin Goleman