[Czuwaj] Koedukacja czy mono?

Michał Górecki michal.gorecki w zhp.pl
Pon, 24 Kwi 2006, 10:50:30 CEST

Argument podany przez druha Michała harcmistrza z GK jest słuszny - chodziło
o wskazanie braku zbadania skuteczności WYCHOWANIA jako takiego w
przeprowadzonym badaniu.

Szkoła MA uczyć i to co udowodniono dotyczyczy nauki. Mnie obchodzi to jak
ma się to do wychowania (my mamy wychowywać).

A jeśli szkoła przy okazji wychowuje, czyści buty, śpiewa piosenki i tańszy
w deszczu, to ma się to nijak do tego jak koedukacja wpływa na wychowanie.

Chyba że ktoś to poda :)

goo