[Czuwaj] patent na Krzyż

phm Wojciech Godoń wojciech.godon w chrzanow.zhr.pl
Śro, 26 Kwi 2006, 13:39:01 CEST

Dnia 26-04-2006 o 11:59:26 Michał Górecki <michal.gorecki w zhp.pl> napisał:

> Tymczasem ZHR nie informując ZHP, w zeszłym roku złożył wniosek o
> unieważnienie zastrzeżenia znaku krzyża...
>
> Sprawa jest w toku wyjaśnień.

G00rek .... oczywiście ZHP poinformowało ZHR o możliwości wszczęcia takich
działań i wyjaśniło, że chodzi tylko o zastrzeżenie krzyża przed
wydrukowaniem na wódce lub tez wykupieniem go przez kogoś "obcego" ???

Dokłądnie wsłuchiwałem się w argumenty, które Władze ZHP wypowiadały gdy
te działania były rozpoczynane i jakoś dziwnym trafem słyszałem i czytałem
zupełnie co innego :-)
Przypominam, że ZHR jak i inne organizacje harcerskie od dawna już
protestują i dotąd nikt nie zechciał przedłożyć takich argumentów i
wyjaśnień jakie ty tu napisałeś.

Jeśli to ty masz rację i twoja wersja jest prawdziwsza to jestem spokojny
ale znając nieprzeciętność działań władz ZHR (patrz. "Głodówka") to mam
wielkie obawy  :-)

A co do samej uchwały..... cieszę się, iż Zjazd ZHR wybrał właśnie ta
wersję, a nie drugą - mniej przyjazną. Słuchając relacji ze Zjazdu ZHP jak
i ZHR mam ogromną wiare w przyszłość jedności (ideowej) wszystkich
organiacji harcerskich.

phm Wojciech Godoń
Instruktor HOPR - 020117
Związek Harcerstwa Rzeczypospolitej - Okręg Małopolski
Małopolska Chorągiew Harcerzy
"Kto CHCE, ten szuka SPOSOBÓW - Kto NIE CHCE, ten szuka POWODÓW"
"Nie czyńcie Skautingu zbyt łatwym - stawiajcie wymagania" - Jan Paweł II