RE: [Czuwaj] Związki Harcerskie Re: patent na Krzyż

Michał Górecki michal.gorecki w zhp.pl
Śro, 26 Kwi 2006, 13:49:28 CEST

Być może.

Czemu zakładacie a priori, że nie zostało?
ZHR prowadziło rozmowy z ZHP przed tym wnioskiem i informacja poszła. Nie
byłęm tam osobiście, ale na prawde bardzo, bardzo wątpię, aby ktokolwiek
powiedział ZHRowi "nasz krzyż, płaćcie, albo WARA".