RE: [Czuwaj] Związki Harcerskie Re: patent na Krzyż

Michał Górecki michal.gorecki w zhp.pl
Śro, 26 Kwi 2006, 13:50:59 CEST

Pozostaje wierzyć.

Ja mam nadzieję, że ZHR przestanie się skupiać na instruktorach-betonach w
ZHR, a my przestaniemy się skupiać na Rycerzach Niepokolananej w ZHR. Wtedy
może współpraca ruszy :]