[Czuwaj] Związki Harcerskie Re: patent na Krzyż

phm Wojciech Godoń wojciech.godon w chrzanow.zhr.pl
Śro, 26 Kwi 2006, 13:47:20 CEST

Dnia 26-04-2006 o 13:32:01 Bartek Szumski <szumyk w poczta.onet.pl> napisał:

> Nowy naczelnik ZHR Michał Sternicki - to bardzo mądry instruktor, znam
> go osobiście i znamy się z wspólnych związków z łódzkim środowiskiem
> harcerskim, sam Michał pochodzi z krakowskiego środowiska w którym
> podziały zawsze były mniej "wyraziste", niż np. w Warszawie.
> Dyskusja przedzjazdowa w samym ZHR - pokazała że wiele problemów nadal
> mamy wspólnych - co więcej zawsze będą istniały różnice w postrzeganiu
> harcerstwa wśród instruktorów, liczę że nadszedł już czas aby rozpocząć
> rzeczową - równą współpracę, wszak obie organizacje tylko tracą na tym
> [...]

Michał był przez ostatnie dwa lata Komendantem Chorągwi - był pierwszym
prawdziwym Wodzem, który mnie przyjął wprowadził i prowadził w ZHR. Wiem,
ze pod jego wodzostwem Organizacja Harcerzy będzie w pełni harcerska i
braterska (choć pewnie margines pozostanie) :-)
My, Małopolanie od dawna wyrózniamy sie w ZHR-ze wyważaniem dyskusji
merytorycznej, przepełnionej siłą argumentów a nie argumentami siły :-).
Fakt, ze Mazowsze pod tym względem jest jakieś "inne", lecz pozostaje
wierzyć w siłę Ducha i siłe Wiary Michała.

Wodzu PROWADŹ :-)

--
phm Wojciech Godoń
Instruktor HOPR - 020117